4 Ekim 2010 Pazartesi

Hayvan Mezarlığı (Pet Sematary)

Yazar : Stephen King, Altın Kitaplar

Stephen King'i Dean Koontz'a nazaran daha yaratıcı bulmuşumdur. Ancak Koontz'un kitapları hep mutlu sonla biterken; King'in romanları belirsiz, açık uçlu sonlarla biter, biraz boşlukta kalabilirsiniz.

Yıllar yıllar önce okuduğum bu kitap karısı, oğlu, kızı ve kedisiyle Maine'e taşınan Doktor Louis'in hikayesini anlatıyor. Louis karşı komşu yaşlı beyazmca ile ahbap olur, amca ona eski maine ve kızılderili hikayeleri anlatmaktadır. Bir gün, karısıyla çocuklar evde yokken kedinin cesedini bulurlar. Yaşlı adam Louis'e kediyi hayvan mezarlığına gömmesini söyler.
Kedi ertesi gün geri gelir...

Anneeee!!!!!

kesinlikle okunması gereken bir Stephen King şaheseri.


2 yorum:

  1. Filmiyle tüm kitap berbaaaaaat olmuştu:)
    Ben kipattan daha çok korkmuştum:)
    Ama King'in şaheseri bu değil derim:)
    Sadist di sanırım benim favorim

    YanıtlaSil
  2. benim de favorim Gerekli Şeyler.
    ama Sadist'i okumadım, belki okursam favorim değişir belli olmaz yani:)))

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.