4 Ekim 2010 Pazartesi

Ruhlar Dükkanı (Needful Things)

Yazar : Stephen King, Altın Kitaplar

Muhteşem bir Stephen King romanı. Bunu okuduğumda lisede miydim neydim. Evde hasta yatıyordum. Kitabın ortalarında 2 karakter satır ve baltayla birbirlerine girdiler ve bu sahne o kadar detaylı anlatılmıştı ki, hastalığın da etkisinden olsa gerek midem ağzıma gelmiş idi dostlar.

Bu kitap küçük bir kasabada açılan enteresan bir dükkanı anlatıyor. Dükkanın sahibi Leland Gaunt isminde egzantrik bir adamdır ve kasabadaki herkese tam ihtiyacı olan şeyi satmakta üzerine yoktur. Adam sanki kasabalının ciğerini okumakta ve insanların hiç dile getirmedikleri ihtiyaçlarını sezerek, tam da gereken şeyi satmaktadır onlara. Sonunda tabii bütün kasaba birbirine girer. Bu tarz sevenlerin kaçırmaması gereken mükemmel bir roman.


2 yorum:

  1. oyy oyy bu kitap yüzünden kaç uykusuz gece geçirdim bilmem :)

    YanıtlaSil
  2. ya ya değil mi? ben de çok etkilenmiştim:) acaba bize ne satardı Leland amca?

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.