11 Kasım 2010 Perşembe

Kayıp Sembol (Lost Symbol)

Dan Brown, Altın Kitaplar Yayınevi

Dan Brown'ın Indiana Jones benzeri kahramanı, Harvard'lı Simgebilim Profesörü Robert Langdon'ın ilk iki macerasını sular seller gibi, zevkle okumuş idim. Kayıp Sembol'ün çıkmasını da hevesle bekledim, çıkar çıkmaz alıp okudum ve büyük hayal kırıklığı yaşadım.

Bu kitap diğerleri gibi heyecanlı değil, sıkıcı bile olduğunu söyleyebilirim. Sadece Mason sırlarını, mason kardeşlerin ülkeyi nasıl kurduğunu, en büyük Amerika ve Mason kardeşliğini olduğunu anlatan bir kitap. Masonik kardeşlik Dan Brown'a para vermiş de böyle bir reklam kitabı yazdırmış gibi. İçinde macerası, heyecanı eksik.

Tavsiye etmiyorum, Dan Brown'ın diğer kitaplarını deneyin, bunu okumasanız da olur. Bence sıkıcı ve yavan bir roman.


6 yorum:

  1. Ben en son dijital kalede kaldım onu bile zoraki bitirmiştim. Bay geldi artık Dan Brown'dan...

    YanıtlaSil
  2. Ben Kayıp Sembol'ün sonunu çok sevmiştim.Ve evet tam bir Brown kitabıydı.Hollywood yıldızı olacak artık yakında bizim Brown:) o kıvamda yani :)

    YanıtlaSil
  3. Kitapçı Kız : bu kitabını sevmesem de yeni roman yazarsa okurum, henüz bendeki kredisini tüketmiş değil Dan amca:)

    Kitap Delisi Gizem : acaba kitapları yazarken filme nasıl çekilir diye mi düşünüyor, olabilir yani. :)

    YanıtlaSil
  4. Belki de senarist ruhu vardır :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorumu "hakiki muhabbet"deki son postunuz icin yazdim ama google hesabimin sifresini hatirlayamadigim icin buraya ekliyorum izninizle:) Yazinizi büyük bir zevkle okudum Judy Hanimcigim, ellerinize saglik, belgesel gibi bir yazi olmus. (Hatta kizlarim okula gittikten sonra tekrar okumak azmindeyim.) Söylemeye utaniyorum ama benim en sevdigim film Pride and Prejudice'in Matthew ve Keira'li versiyonu (Matthew'in o hos aksaninin bununla kesinlikle ilgisi yok:) ) Zavalli esimin de muhtemelen en nefret ettigi film :) Zira sizin gibi Star Wars tutkunudur kendisi, kizlara oyuncak alma amacli gittigimiz magazada Lego'dan insa edilmis dev Star Wars figurlerinin önünden alamiyorum onu :) Sizi de aniyorum bu arada. Kendimi televizyon yayinina baglanan yasli teyzeler gibi hissediyorum su anda ama kizim da kedinizin hayrani, ailecek begeniyoruz yani Judy Hanimcigim :)

    YanıtlaSil
  6. Ailecek pek sevdim sizi ben sağolun :)))
    neyse ben hem Star Wars hastasıyım hem de Bay Darcy'e bayılıyorum, kedi de emrinize amade yatıp yuvarlanıyor, böylece hepimiz gül gibi geçinip gidiyoruz :))) Ben şu eski BBC dizisindeki Colin Firth'in canlandırdığı Bay Darcy'e hastayım bu arada ah ah o ne öyle.Jane Austen'in tüm kitaplarını ve uyarlamalarını severim, hepsini çevire çevirie okurum/izlerim hiç bıkmam

    ah o Star Wars oyuncaklarına ben de bakabilseydim! :))

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.