17 Aralık 2010 Cuma

Beni Hatırladın mı? (Remember Me?)

Sophie Kinsella, Artemis Yayınları

2004 yılında Lexi yağmurlu bir akşam bar çıkışı düşüp kafasını vurur. Kendine geldiğinde sene 2007, Lexi çok zengin bir adamla evlenmiş, işinde çok hırslı bir kariyer kadını olmuş, dişlerini bile yaptırmış? Ama nasıl? Lexi o kazadan sonra olan biteni, hayatının nasıl bu duruma geldiğini, Harry Potter'ın son kitabında neler olduğunu, hiçbir şey hatırlamamaktadır. Bu yeni hayatı kusursuz görünürken yavaş yavaş aslında işlerin göründüğü gibi mükemmel olmadığını farkeder. Hem neden bütün arkadaşları ondan nefret eder hale gelmiştir ki?

Hafif, eğlenceli, zevkle okunan bir kitap.


8 yorum:

  1. bu da var audio book olarak ama bi türlü başlayamadım.
    bazen kararsız kalıyroum okusam mı dinlesem mi? ;)

    YanıtlaSil
  2. bilmem, ben hiç audio book dinlemedim, nasıl olur kimbilir:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel oluyo
    hemen tadımlık bi tane gönderiyim :)

    YanıtlaSil
  4. pasaklı tanrıçayı okumamışsın onu gönderyim
    çok komik o da: )

    YanıtlaSil
  5. canımm dur gönderme valla zaman yok, kitaplar üstüme üstüme geliyor, beni oku beni oku diye, başım döndü son zamanlarda grup da gaza getirdi , nasıl yapacağız bilmiyorum ki:))))

    YanıtlaSil
  6. gönderdin bile:) çok teşekkür ederim ince düşünceli arkadaşım benim:)

    YanıtlaSil
  7. ayy nasıl özendimm! deli gibi kitap okuycam şimdi gidip :) çok güzel bi siteymiş burası yaw daha önce nasıl farketmemişim! listeme aldığım çok kitap var.audio book nasıl bişiy tavsiye eder misiniz? bi de nerden bulunuyo?

    YanıtlaSil
  8. audio book uzmanı Euphoric Girl oluyor. ben hiç denemedim:))

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.