6 Aralık 2010 Pazartesi

Son Hafriyat

Emrah Serbes, İletişim Yayınları

Bir Behzat Ç. polisiyesi ve kaçınılmaz olarak bir Ankara polisiyesi. İlk kitapta başına gelenlerden sonra Behzat amirim sonsuz bir sessizliğe gömülmüştür, ağzından tek kelime çıkmaz, elemanları onun bu suskunluklarının ne anlama geldiğini çözmüşler, durumu idare etmektedirler. Ankara'da Red Kit isimli bir seri katil ortaya çıkar, adam kurbanlarını canlı canlı gömmektedir. Behzat ve ekibi Red Kit'in peşine düşerler.

İlkinden bile daha güzel, komedi duygusunu da  asla kaybetmeyen bir polisiye. Çok sevdim.


3 yorum:

  1. Serbes i hiç okuyamadım bir yerde Ahmet Ümit en iyisi bu alanın demiştim Serbes çi arkadaşlar Serbes i okumadan karar verme dediler...
    Zannetmiyorum Ümit i geçeceğini ama listemde benim de

    YanıtlaSil
  2. Serbes i hiç okuyamadım bir yerde Ahmet Ümit en iyisi bu alanın demiştim Serbes çi arkadaşlar Serbes i okumadan karar verme dediler...
    Zannetmiyorum Ümit i geçeceğini ama listemde benim de

    YanıtlaSil
  3. okuması çok zevkli, karakterler de çok eğlenceli . behzat ç. dizisinde bu kitaptaki olaylardan bahsedilmedi. sanırım bu romanı filme çekecekler. gerçekten okumanı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.