4 Nisan 2011 Pazartesi

Psikopat (Prior Bad Acts)

Tami Hoag, Koridor Yayınları

Tami Hoag'ı Oğlak Yayınlarından çıkan 2 kitabı ile tanıdım : Gece Günahları ve Günah Kadar Suçlu. Polisiye macera severlere bu iki kitabı tavsiye ederim, son derece zevkli, akıcı ve heyecanlı romanlardı.

Psikopat okuoku.com'dan sipariş verirken kelepir kitaplar köşesinde bulup çok ucuza aldığım bir roman idi. Kitaba oldukça beklenti ile başladım ama sonuçta orta karar bulduğum bir roman oldu. Tami'nin en iyi işi değil. Çeviride bir sorun vardı sanki, bazı cümlelerde kopukluk hissettim, yani bir önceki satıra bakıyorum, sonraki satırı okuyorum ve arada bağ kuramıyordum. Bilemedim kopukluk çeviriden mi, orijinalden mi, yoksa benden mi kaynaklandı.

Sakin Minneapolis kentinde akıllara ziyan bir cinayet işlenmiş, maktülleri bulan polisler bile kendilerine gelememişlerdir. Katil zanlısı olarak Karl Haas adlı bir adam yakalanmıştır ancak savcının elinde sağlam kanıt yoktur. Yargıç Carey Moore adamın geçmişindeki suçların bu dava için kanıt sayılamayacağına karar verince bütün şehir kadından nefret etmeye başlar. Yargıç otoparkta saldırıya uğrayıp kaçırıldığındaysa, onu kurtarmak Dedektif Sam Kovac ve nüktedan partneri Nikki Liska'ya düşer.

Orta karar bir polisiye. Ama çok sıkmadan pıt diye okutuyor kendini. Bir gecede okudum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.