21 Kasım 2012 Çarşamba

İtalyan Düğünü (The Italian Wedding)


Nicky Pellegrino, Doğan Kitap

Londra'da yaşayan İtalyan Martinelli ailesi heyecanlı günler geçirmektedir. Küçük kız Addolorata'nın düğünü yaklaşmakta, gelinlik tasarımcısı abla Pieta, kız kardeşine mükemmel gelinliği hazırlamaya çalışmaktadır. Bu çalkantılı günlerde babasının can düşmanı DeMatteo ailesinin biricik oğlu yakışıklı Michele'nin ilgisi Pieta'nın kafasını karıştırır. Bu aile ile bırak konuşması, aynı kaldırımda bile yürümesi zinhar yasaktır çünkü. Bu kadim düşmanlığın sebebini öğrenmeyi aklına koyan Pietacık, tavanarasında İngiliz anneleri Catherine ile Addolorata'nın gelinliğini dikerken, annesinden ailesinin hikayesini öğrenir yavaş yavaş.

İtalyan Düğünü hafif, tatlı, basit bir kitap. Pazar günü için ideal mesela. Öyle sulu zırtlak bir aşk romanı da değil. Daha çok İtalya'ya ve ailenin tarihçesine adanmış bir roman. Tabii söz konusu İtalyanlar olunca, sayfalardan buram buram spagetti, köfte, fesleğen, lazanya kokuları taşıyor. Resmen kitabı yalana yalana okudum:) Adamların yeme-içme zevki kitapta pek güzel anlatılmış.

Hafif eğlencelik okuma olsun ama öyle basmakalıp aşk romanı olmasın diyenler için tavsiyem İtalyan Düğünü.



2 yorum:

  1. Aşktan ve aşk romanlarından o dramlardan hiç hoşlanmam. Üstelik yorumunuzu da çok çok beğendim.. Çok ciddi anlamda yorumlarınızı takip ediyorum.
    Alınabilecek kitaplarım listesine hemen ekledim.. Çok çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim, ne güzel bunları duymak:)
      kitap feci şekilde iştah açabilir yalnız, benden uyarması:))

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.