24 Aralık 2012 Pazartesi

Mrs. Dalloway

Virginia Woolf, İletişim Yayınları

Bayan Dalloway'in o iç sıkıcı hayatının bir gününü anlatan bu kısa romanı okumak iki haftamı aldı sevgili dostlar. Kitabı taa Ağustos ayında okudum. Ama içimi o kadar daralttı ki, yazısını ancak yazabiliyorum. O da, bu sene okuduğum kitap listem eksik olmasın diye. Ama aslında suç benim, Bodrum'a tatile götürdüm ben bu kitabı. 4 gün şezlongda debelendim, bir o yana bir bu yana döndüm, kitap ilerlemiyor. Bir cümle okuyorum kafam karmakarışık, dönüyorum baştan okuyorum, iki sayfa sonra yine aklım gidiyor, yahu bu kadın ne anlatıyor diyorum... Resmen zekamdan şüphe ettim bu Clarissa Dalloway yüzünden.

Fakat şimdi düşünüyorum da, o kadar acılar çekerek okumama rağmen, romanda anlatılanlar aklımda yer etmiş. Hiç unutmamışım. Enteresan ve üzerinde tartışılası bir nokta.

Bu kitap benim 50 Kız Romanı projemizde, Ağustos ayı için seçtiğim kitabımdı. Temmuz ayında Muhteşem Gatsby'i okumuş idim. Eylül ayını pas geçtim. Ekim kitabım Büyük Umutlar ve Kasım kitabım Siyah İnci, şu an elimin altında, yani geç kalmış olsam da, arkadan gelsem de, projemize devam ediyorum dostlar:)



2 yorum:

  1. yav arkadaş bu virginia teyze ne zor insandır yaaa... feministim dedim virginia okumadan olmaz dedim hayattan soğuttu beni arkadaş.
    ben çabuk bitirdim bu kitabı ama pek etkilenmedim. pek de takdir edemedim. üzgünüm yani hassas olduğum bir konudur bu kitap :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni de hayattan soğuttu mrs dalloway , mis gibi gitmişim Bodrum'a , şezlongda kıvrandırdı resmen:)) nihayet bunu bıraktım eeeyyhh dedim, kalan 5 günde 4 roman bitirdim :)))

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.