30 Nisan 2013 Salı

Gelinler ve Nedimeler (Bridesmaids)

Jane Costello, Artemis Yayınları

Geçenlerde canım sıkkındı, marketten yoğurt, ekmek filan alırken 5 liralık kitapları gördüm. Baktım en üstte chick-lit tabir ettiğimiz romantik komediler, kaptım hemen bir tanesini. Eve gelir gelmez de okudum, pek eğlendim okurken.

Evie Hart pek kafa dengi bir arkadaşımız, kızçeler grubu var; şehvetli Valentina, şişko Charlotte, zengin Georgia ve dağınık Grace. Kızlar pıtır pıtır evlenmeye başlayınca Evie kendini arka arkaya nedime olarak buluyor. Tabii romantik komedi gereği, ilk düğünde süper yakışıklı Jack ile karşılaşıyor ama adamın karşısında başına sürekli komik rezil şeyler geldiği için habire yerlerin dibine geçiyor falan filan. İşte tam klasik bir komedi, ama güldüm ben okurken, başarılıydı. Sonu biraz alelacele gelmiş olsa da ohh iyi ki okumuşum dedim. Ama 5 liraya aldığım için değdi, yoksa 22 Lira da verilmez herhalde.

Gülüp eğlenmek için ideal. Tavsiye olunur.


2 yorum:

  1. Sen bunun filmini izlemedin mi? Geçen yıl Oscar adaylarındandı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o film bu muydu annemm? bulup izlemem lazım hemen:)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.