24 Mayıs 2013 Cuma

Kader'in Peşinde

Mehmet Murat Somer, Can Yayınları

Bir Hop-Çiki-Yaya polisiyesi.

Son Hop Çiki Yaya kitabımı, elimden geldiğince beklettim, okumadım. Sonunda yeter atık diyerek elime alınca da, bir çıpıda bitiriverdim.

Gündüzleri hacker, geceleri gay club işletmecisi travesti dedektif kahramanımız; bu macerada, önceki romanlardan tanıdığımız Gönül'ün yardımına koşuyor. Gönül'ün kara yağız tüpçü sevgilisi Ercan'ın karısı Kader ortadan kaybolunca polis cinayet şüphesiyle Ercan'ı içeri almıştır. Ercanım katil olamaz diyen Gönül ise çareyi kahramanımıza koşmakta bulmuştur. Bizimkinin başında başka dertler de vardır; kulüpteki kızlardan Müjde'nin belalısı Hayrettin,karısını boşamış; Müjde ameliyat olsun evlensinler diye tutturmuştur. Müjde asla ve kata çükünü kestirmeye yanaşmayınca da silahla kulübü basar. Beri yandan cadaloz müzik eleştirmeni Belinda, tehdit mesajları almaktadır ve hepsi kahramanımızdan yardım istemektedir.


Çok zevkli bir okuma, herkese tavsiye ediyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.