24 Ekim 2013 Perşembe

Francis (Felidae 2)

Akif Pirinçci, Güncel Yayıncılık


Bir Felidae romanı. Geçtiğimiz aylarda okuduğum Felidae romanından o denli etkilenmiştim ki, yeni yayıncının (Aylak Kitap) serinin devamını basmasını bekleyemedim. Basıp basmayacakları da muamma zaten. Ben de Gittigidiyor'dan önceki basımlarını bulup aldım. Bu harika kitapları kaçırmak istemedim.

Dünyanın en ünlü dedektif kedisi pek dertli, konserve açacağı Gustav son derece uygunsuz bir sevgili bulmuş kendine; kadın hem kedilerden tiksiniyor hem de adı Francis'e hakaret edercesine Francesca. Canavar francesca, nihayet Francis'in aile mücevherlerine göz dikerek "fındıklar gitmeli" dediğinde ise, kediciğimizin sabrı taşıyor ve sıcacık rahat yuvasından kaçarak kendini sokaklarda buluyor.

İlk iş lağıma düşen Francis, burada yaşayan kör kedi kabilesi ile karşılaşıyor ve korkunç cinayetlerden haberdar oluyor. Delirip bir köpekle işbirliği yapan Kedi Hugo, Kara Şövalye olarak hayvan aleminde terör estirmektedir. Kör kediler, Francis'ten Hugo'yu yakalamasını isterler. Francis, şehir dışındaki ormanlıklarda kendini tuhaf ve yabanıl maceraların içinde bulur.


Harika bir seri Felidae, kedisever, hayvansever herkese öneriyorum.





Yıllar evvel çizgi filmi de varmış Francis'in, bakın böyle yakışıklı bir herif dedektifimiz:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.