3 Aralık 2013 Salı

Hayaletin Çırağı (The Spook's Apprentice)


Joseph Delaney, Tudem Yayınları

Çeviri : Ceren Aral


Tom Ward 13 yaşına geldiğinde, babası onu yörenin Hayalet'inin yanına çırak verir. Hayalet, bütün o dolayları kötülüklerden (cadılar, devler, hortlaklar vs) koruyan ürküyücü bir adamdır. Her ne kadar kötülüğü uzak tutan kişi olsa da, yerel halk Hayalet'den korkar. Hayalet daima yalnız bir hayat sürer. Genç Tom, kendi de 7. oğul olan babasının 7. oğludur ve diğer ağabeyleri uygun olan tüm çıraklıkları aldığı için Tom'a Hayalet'in çırağı olmaktan başka yol kalmamıştır. Evini terkeden kahramanımız, Hayalet ile birlikte tekinsiz maceralara atılır.

Bu seriyi epeydir merak ediyordum. Okuyunca ehhh işte dedim. Devamını belki İdefix'in sanal kitap fuarında çok indirim olursa alırım. Çeviride sıkıntı var açıkçası, bana bir Tünelin Ağzından Dehşet Hikayeleri kadar keyif vermedi. Ama hani, içinizin daraldığı Pazar öğleden sonralarında okunabilecek hafifçecik, cadılı büyülü bir kitap.

Hayalet serisi hakkında çekimserim an itibariyle. Serinin devamını okuyanlar ne diyor?




3 yorum:

  1. Bu hayalet serisini okumayı ben çok istiyorum. Zira anlatıcısı hayalet olan bir kitap okudum bu sene (Galapagos) ve o gün bu gündür hayaletli kitaplar arıyorum. Kurt Vonnegut yazmış o kitabı da, çok tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız bu kitabın anlatıcısı hayalet değil de hayalet avcısı:)

      Sil
    2. Olsun, hayalet olsun içinde yeter bana. Aaa Harry Potter'da da var hayalet. Bi' kaç Harry Potter kitabını yeniden okuyim.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.