20 Nisan 2014 Pazar

Geber Anne!


Sezgin Kaymaz, İletişim Yayınları


Lucky ile tanıyıp çarpıldığım Sezgin Kaymaz'ın külliyatını okumaya devam ediyorum. Geber Anne, Sezgin Kaymaz'ın kendine has fantastik ve eğlenceli üslubuyla yazdığı ikinci romanı. Kahramanımız Tayfun'un 17.yaş gününde başlıyor olaylar. Arkadaşlarının düzenlediği sürpriz partiden erken ayrılan gencimiz, eve geldiğinde annesi Melek'i bir adamla yakalıyor. Melek Hanım o gece intihar ediyor, Tayfun da ömür boyu azap içinde yaşıyor derken tabii elimizdeki bir Sezgin Kayman romanı olunca her şey tepetaklak oluveriyor. Beklenmedik şekilde ortaya çıkan çocuk kahraman, Tayfun'un olan biten her şeyi başka bir açıdan değerlendirmesini sağlıyor.

Biraz Kün'ü anımsattı bu kitap, kronolojik olarak yazarın külliyatında daha ileride Kün amma ben onu Lucky'den hemen sonra okumuştum. Evlere şenlik çocuk kahraman Kerem'i, Kün'deki Ömer'e benzettim azıcık, ne bileyim.

Okuması çok zevkli, zihin açıcı bir roman Geber Anne! Adı sizi yanıltmasın:)

"Vaktini, saatini bilmelisin sarım. Dünya'nın direği, saatinin zembereğinde gizlidir."



2 yorum:

  1. Ay bu kitabı okurken ismi yüzünden herkese açıklama yapmak zorunda kaldım, insanlara tuhaf geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç o açıdan düşünmemiştim:) anneme göstermeyeyim o vakit kitabı:)))

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.