26 Eylül 2014 Cuma

Kemik Atlası (Map Of Bones)


James Rolling, Pegasus Yayınları

Çeviri : Özber Çin



Bu kitabı hiç sevmedim. Çevirisini de beğenmedim. "Biz de bunu yapıyor olacağız" , "bilmem ne ediyor olacağız" böyle bir Türkçe var mı Allah aşkına? Kitabı kendimi sıkıp bitirdim, bitirince de gidip listemdeki büyün Pegasus kitaplarını sildim. Yani bilemiyorsun ki, misal Bir Genç Kızın (D)Evrimsel Keşifleri'nin çevirisi gayet güzeldi.  Başka bir kitabı alıyorsun leş çıkıyor. Yoruldum.


Ne yazayım? İşte bulmaca çözüp ipucu peşinden dünyayı dolaşmalı bir macera romanı. Sanırım bu kahramanların maceralarının serisi var. Şahsen okumaya niyetim yok.






2 yorum:

  1. Biz böyle kitapları okumuyor olmalıyız Judycim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok severim macera romanı. bu iyi değildi ne yazık ki.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.