22 Ağustos 2015 Cumartesi

Mezarın Yüzü (The Side of the Grave)


Jeaniene Frost, Artemis Yayınları

Çeviri : Bilge Gündüz


Gece Avcısı Serisi, 5.kitap



Bu bölümde çevirmen değişmiş, Bilge Gündüz olmuş. Keşke en baştan o çevirseymiş diziyi. Okuması daha lezzetli geldi açıkçası.


Bu macerada Cat ve Bones; gulyabaniler ile vampirler arasında çıkacak korkunç savaşı önlemek için mücadele verdiler. Canımız Vlad Tepesh yine bir görünüp avzımızın sularını akıttı sağolsun:)


Kitapta, Cat'in arkadaşı Denise için öyle bir şeyler anlatılıyor ki, kesinlikle önceki bölümde okumadığıma emindim. Araştırınca öğrendim, meğerse Denise'in başrolünde yer aldığı bir başka kitap yazmış Jeaniene. O kitapta  Denise'in başına gelenlerden bahsediyormuş. (Kızıl Damla, Artemis yayınlamış) Şimdi ben o kitapta olanı biteni öğrenmiş oldum. Spoiler'ın babasını yedim ya dostlar. Ne yapalım?



Bunun dışında özellikle finaldeki kanlı dövüş sahnesi süperdi. Çok beğendim. Serinin güzel kitaplarından biriydi Mezarın Yüzü.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.