11 Ekim 2015 Pazar

Bahçemdeki Yabancı (A Robot In The Garden)

Deborah Install, Altın Kitaplar

Çeviri : Esat Ören


Kahramanımız Ben'in karısıyla sorunları var, aslında kendiyle de sorunları var. Pek amaçsız, gevşek biri. Üşengeç mi desem?  Veteriner hekim olmak istemiş yarım bırakmış. Eski püskü hurda arabasını değiştirmemiş, bahçe kapısını bir türlü tamir etmiyor vs vs. Bir gün Ben'in bahçesine minnacık bir robot geliyor, atları seyreden robotun yanına giden Ben robotçukla konuşmaya başlıyor. Zamanla robotla yakınlaşan Ben, ufaklığın içindeki cam silindirin çatladığını ve bir sıvı sızdırdığını fark ediyor. Böylece üşengeçliğini yenerek robot Tang ile beraber inanılmaz bir yolculuğa çıkıyor.

Zevkli bir kitaptı, sevdim. Dostluk hikayesi ya da yol macerası olarak okuyabilirsiniz. Ben her iki türü de severim. Bunu da beğendim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.