18 Mart 2016 Cuma

Glow


Ned Beauman, Domingo Yayınları

Çeviri : Algan Sezgintüredi


Ned Beauman'ın başka bir kitabını okuyup da sevmediyseniz Glow'u da okumayın bence. Ben daha önce Işınlanma Kazası'nı okumuş ve sevmemiştim. Bu tarz bir mizahı anlamıyorum herhalde. Daha klasik anlatım şeklini tercih ediyorum sanırım. Yine de, Domingo ne basarsa alıp okurum gibi bir yaklaşımım var, bu yüzden Glow'u da okudum. Hatta canım Sittirella'cığımdan doğum günü hediyem idi Glow:) Çok hevesle başladım ve sıkıla sıkıla bitirdim maalesef kitabı.

Fakat bir daha Ned Beauman mı, ASLA!



2 yorum:

  1. Sittirella öper seni! Arka plandaki kedilerin sayısı kadar hem de :)))
    Boksör Böcek'i okumayı çok istiyor ama hep erteliyordum. Işınlanma Kazası'nın üzerine Glow'u da beğenmediysen ben bu arkadaşla tanışmak istemiyorum.
    Üzgünüm Ned, sorun sende değil, bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sevmedim, o zaman da sevmemiştim, bu zaman da sevmedim. Kim çevirirse çevirsin sevmiyorum. Sorun sende değil, bende değil, çeviride hiç değil, Ned'de :)))

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.