23 Ekim 2016 Pazar

Camlar Şehri (Ölümcül Oyuncaklar 3.Kitap)


Cassandra Clare , Artemis Yayınları

Çeviri : Selim Yeniçeri

Orijinal İsmi : City of Glass



Sanırım kahramanları yarı yaşımdan ufak olan kitapları okumaktan sıkıldım. Bu seriye de başladığıma pişmanım ve kocaman ciltler kitaplığımda çok yer kapladığı için kızgınım. Yeğenime versem okur mu acaba, ben sıkıldım çünkü Clary'den.


Bu kitapta Clary Camlar Şehrine gidiyor ve nihai savaş patlak veriyor. Yazarımız en azından bu savaşı güzelce anlatmış, gayet kanlı bıçaklı gerçek bir savaştı. Alacakaranlık'taki gibi bir rezillik değildi yani. Yine de birkaç kişi daha ölçmeli ve daha dramatik olmalı idi savaşın sonu. Tabii herkes bir Rowling olamaz. 


Sonuçta bu kitapta hikayeler bağlandı ve sırlar açıklandı. O halde neden 3 koca cilt daha yazmış bu karı ben anlamadım? İşte böyle sıçarcasına yazılınca soğuyorum ben o işlerden. Bu seriyi bırakıyorum, gençler okusun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.